Regulamin sklepu internetowego www.zebra.net.pl
Postanowienia ogólne. Właścicielem sklepu internetowego www.zebra.net.pl jest firma: F.H.U. "KUBUS" Aneta Okupnik ul. Skwierzyńska 37/70, 53-521 Wrocław NIP: 6151693234
Adres sklepu stacjonarnego: Sklep zoologiczny ZEBRA ul. Trawowa 55b 54-614 Wrocław
Rachunek bankowy: MBank 10 1140 2004 0000 3702 5987 0115 Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży w sklepie internetowym www.zebra.net.pl. Sklep prowadzi sprzedaż karm i akcesoriów dla zwierząt. Produkty oferowane w sklepie nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane w sklepie w czasie składania zamówienia. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Wszystkie ceny uwzględniają podatek VAT (ceny brutto). Ceny nie zawierają kosztów pakowania i wysyłki. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia zostaje przedstawiona Klientowi po dokonaniu wyboru formy dostawy i formy płatności. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania i wycofywania ich z oferty, przeprowadzania, odwoływania, a także modyfikowania akcji promocyjnych. Składanie i realizacja zamówień.
Warunkiem koniecznym dla złożenia i realizacji zamówienia jest posiadanie konta użytkownika i podanie prawidłowych i prawdziwych danych w formularzu rejestracyjnym. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej www.zebra.net.pl. Przyjęcie zamówienia potwierdzane jest drogą elektroniczną poprzez wysłanie e-maila na adres podany w zamówieniu. Status zamówienia można sprawdzić bezpośrednio na stronie internetowej po zalogowaniu się do swojego profilu. Zamówienia wysyłkowe realizowane są w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Na wpłatę czekamy maksymalnie 2 dni robocze, po tym okresie, w przypadku braku wpłaty, zamówienie zostanie anulowane.
Mrożonych produktów nie wysyłamy kurierem. Dostępne są wyłącznie w sklepie stacjonarnym.
Zamówione mięso mrożone należy odebrać w sklepie stacjonarnym w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Reklamacje i zwroty. Wszystkie oferowane przez nas towary są nowe i objete gwarancją producenta, importera badź dystrybutora towaru. Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres: sklep@zebra.net.pl, bądź pisemnie na adres korespondencyjny sklepu: Sklep zoologiczny ZEBRA ul.Trawowa 55b, 54-614 Wrocław. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271)" klient ma prawo do odstąpienia od umowy w formie pisemnej w terminie do 14 dni kalendarzowych. Termin ten liczony jest od daty wydania towaru kupującemu. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. W razie odstąpienia od umowy, klient zobowiązany jest w terminie 14 dni kalendarzowych do zwrotu towaru, a sklep w terminie 14 dni kalendarzowych zwraca środki. Wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres sklepu stacjonarnego. Koszty zwrotu towaru ponosi klient. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: sklep@zebra.net.pl
|