Regulamin sklepu internetowego www.zebra.net.pl 

Postanowienia ogólne.
 
Właścicielem sklepu internetowego www.zebra.net.pl jest firma:
 
F.H.U. "KUBUS" Aneta Okupnik
ul. Skwierzyńska 37/70, 53-521 Wrocław
NIP: 6151693234

Adres sklepu stacjonarnego:
Sklep zoologiczny ZEBRA   ul. Trawowa 55b    54-614 Wrocław

Rachunek bankowy: MBank 10 1140 2004 0000 3702 5987 0115
 
Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży w sklepie internetowym www.zebra.net.pl. Sklep prowadzi sprzedaż karm i akcesoriów dla zwierzat. Produkty oferowane w sklepie nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów Kodeksu cywilnego. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane w sklepie w czasie składania zamówienia. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Wszystkie ceny uwzględniają podatek VAT (cenny brutto). Ceny nie zawierają kosztów pakowania i wysyłki. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia zostaje przedstawiona Klientowi po dokonaniu wyboru formy dostawy i formy płatności. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów znajdujących się w ofercie oraz wprowadzania i wycofywania ich z oferty, przeprowadzania, odwoływania a także modyfikowania akcji promocyjnych.
 
Składanie i realizacja zamówień.


Warunkiem koniecznym dla złożenia i realizacji zamówienia jest posiadanie konta użytkownika i podanie prawidłowych i prawdziwych danych w formularzu rejestracyjnym. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej www.zebra.net.pl. Przyjęcie zamówienia potwierdzane jest drogą elektroniczną poprzez wysłanie e-maila na adres podany w zamówieniu. Status zamówienia można sprawdzić bezpośrednio na stronie internetowej po zalogowaniu się do swojego profilu. Zamówienia wysyłkowe realizowane są w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksiegowania wpłaty na naszym koncie dla przedpłaty .

Mrożonych produktów nie wysyłamy kurierem. Dostępne są wyłącznie w sklepie stacjonarnym.

Zamówione mięso mrożone należy odebrać w sklepie stacjonarnym w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

 
Reklamacje i zwroty.
 
Wszystkie oferowane przez nas towary są nowe i objete gwarancją producenta, importera badź dystrybutora towaru. Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres: sklep@zebra.net.pl, badź pisemnie na adres korespondencyjny sklepu: Sklep zoologiczny ZEBRA ul.Trawowa 55b, 54-614 Wrocław. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych.
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271)" klient ma prawo do odstąpienia od umowy w formie pisemnej w terminie do 14 dni kalendarzowych. Termin ten liczony jest od daty wydania towaru kupującemu. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. W razie odstąpienia od umowy, klient zobowiązany jest w terminie 14 dni kalendarzowych do zwrotu towaru, a sklep w terminie 14 dni kalendarzowych zwraca środki. Wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres sklepu stacjonarnego. Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
 
 
W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: sklep@zebra.net.pl

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.